Thursday, May 7, 2009

mengarut sirrrr

mcm iklan berita harian dalam t.v...zaman dah berubah dunia dah maju...mmber2 aku pun dah bnyk yang berubah...ada mmber aku yang dah ada awek..tp kalau fikir2 balik...dlu masa skolah rendah...mana ada orang berani ckp dia ada awek...waktu ni dalam kelas mmg best...perang antara lelaki dan perempuan...tp slalu nya gang2 laki la yg kalah...sbb pompuan ni mulut diorang kaw2 punya lazer...tp itu dulu...skrang ni...budak perempuan yg dulunya ganas,brutal,lazer skrang dah jadi ayu dah jd sopan...nak ajak cakap pun ssh...bila cakap, skit2 cover gigi...bila gelak, sikit2 cover gigi...bila kentut pun cover gigi...erm...dulu bdk perempuan slamber ja main dgn budak2 laki....aku dulu slalu main toi(galah panjang) dgn budak2 perempuan...tp waktu ni xda perasaan lagi...tersentuh pun mmg xda hal la...tp skrang nak ajak jumpa pun ssh...smua kena minta izin dlu...kalau nak jumpa kena minta izin balak diorang plak tu...dlu kalau nak ajak kuar bkn main senang...siap bleh makan nasi lg kat rumah budak2 perempuan...tp skrang...kalau lalu depan umah bnyk kali...sure bapa depa kejar guna parang...zaman dah berubah...huhu...ada gak la mmber2 perempuan aku yang dah kawin...ada yang dah ber anak..

7 comments:

acap said...

apa hang mengarut ni po

acapkali said...

popo teringin nk ada awek sbnrnya..

acap said...

baik hg blanja aku makan cendoi po drp hg merapu ni

acapkali said...

ntah popo..bila lagi nk blnja aku rojak..aku dah la x mkn tngahari lg nih

acap said...

nanti nk p merisik cik F kat tganu jgn lupa roger aku

opop said...

babii!!!sampai ke sini ka nak ganggu aku...dlm facebook sudeh..

opop said...

facebook den dah delete...hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin