Wednesday, August 5, 2009

Bosan sir...

malam ni sama gak mcm malam2 sebelum ni...aku bosan tahap gaban...memandangkan blog aku ni dah lama aku x update...so...aku ingat malam ni lah malam yg akan aku gunakan untuk menghilangkan bosan aku ni...tapi bila dah start taip...xtau lak nak taip apa...nak cakap pasal gosip2 ni...bukan jenis aku...ewah...haha...tp skrang ni kat tempat aku blajar dah ada satu wabak baru...wabak bercinta...adoilahh...masing2 nak teman hidup...masing bila tngok org ber'couple'...nak gak ada pasangan...aku sorang ja cool...hehe...aku plak skrang dah jadi penyimpan mohor2 besar raja2...asyik smua nak luahkan perasaan kat aku...minat pompuan ni...bagi tau aku...mungkin aku ni jenis yg pandai simpan rahsia kot...hahaha...aku mcm biasa la...ada lak yang dah couple...tp malu2 lagi...poorraah!!...ini bukan zaman skolah la nak malu2...umur kita skrang ni dah boleh kawin..haha...apa nak malu2...slamber ja tunjuk depan orang...tp satu ja...jgn tunjuk yang mungkar sudah...haha...ada lak yang jenis cinta x berbalas....yang ni betul2 problem...kita nak kat orang...orang tu lak xnak dgn kita erk...ish2...tapi nak buat mcm mana...mcm orang tua2 slalu cakap...'bila dah jodoh xkan lari ke mana'...hehe...tapi kalau dah perempuan tu xnak...sendiri faham la babe...mesti kita ada kekurangan ke...perangai x elok ke...muka x hensem ke...haha...macam lirik lagu hampa dari to'ki
ku ditinggal senja malam menghampiri,
sendiri ku sedang menanti,
segera la angin datang pada rinduku,

sorang kata cinta mula dari mata turun ke hati...kalau perangai tu mcm setan...jangan harap la dapat ustazah...hahaha...yang anak dara pun ada plak yang jenis perasan...bila kita senyum skit...mula la rasa orang minat kat dia...ini pun salah satu masalah gak...senyum tu sedekah la babe...adohhai...tapi kan...bila orang tu x da awek...jangan la dikutuk...dicerca...dihina...haha...aib babe...tapi apa aku peduli...itu semua lumrah hidup kot...mengutuk semua ni adalah satu gurauan...tapi janganlah keterlaluan...haha...cukup kot...lepak mamak sat....salam

1 comment:

Mookies said...

popo, aku rase ko kena gak carik awek ..... xkan nk tgk orang laen ajer dpt??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin