Thursday, January 7, 2010

Maxcare

MAXCARE SUCCESS SDN BHD (MCS) telah ditubuhkan pada Bulan September 1992 dengan keanggotaan 100% bumiputera. Ibupejabat MCS beroperasi di Wangsa Melawati, Kuala Lumpur. Sejak mula ditubuhkan, MCS merupakan sebuah syarikat yang pertama di Malaysia mempelopori bidang lubrikan sebagai salah satu produk induknya.

MCS mengilang proses sendiri lubrikan di kilang miliknya yang terletak di Pandamaran, Klang. Lubrikan keluaran MCS sentiasa dikawal selia dengan rapi bagi menjaga mutu dan kualiti serta menepati piawaian yang ditetapkan. Di situlah proses pengeluaran, pembungkusasan dan pelabelan dilakukan dengan teliti dan terkawal.

Dari kilang di Pandamaran, produk-produk tersebut disimpan dengan suhu bersesuaian di gudang penyimpanan MCS yang terletak di Taman Batu Muda, Batu Caves Selangor. Selain daripada pusat penyimpanan, proses pengedaran, pemasaran serta khidmat jualan juga dilakukan disitu.

MCS menyemarakkan arena industri networking dengan bersandarkan produk-produk berprestij untuk menikmati keunggulan seterusnya mendapat kepercayaan pengguna selama-lamanya. MCS sentiasa berdaya saing dalam memantapkan posisi produk dipasaran agar sentiasa mendapat tempat dihati pengguna di samping menggembling tenaga mendahului trend semasa.

Perkembangan perniagaan MCS adalah berdasarkan permintaan yang tinggi terhadap produk-produk MCS di pasaran. Penilaian jujur para pengguna yang berpuashati dengan produk keluaran MCS menjadikan operasi pemasaran dapat berkembang ke tahap yang memberangsangkan.

MCS melebarkan jaringan operasinya di seluruh Malaysia dengan membawa jenama unggul nombor 1 iaitu ‘MAXOIL’ dan ‘Maxlube’. Cogankata ‘HELPING PEOPLE MAKE MONEY’ adalah moto syarikat yang mengutamakan anda sebagai pencinta produk Maxcare untuk menjana pendapatan tanpa sempadan. Melalui pelan pemasarannya yang unik, MCS membantu anda mencari dan merebut peluang untuk terus sukses bersama MCS. Tujuh belas tahun, berjuta pengguna setia menggunakan produk-produk MCS dengan keyakinan terhadap keberkesanan lubrikan-lubrikan MCS.

Sejajar dengan perkembangan lubrikan, MCS tidak ketinggalan memartabatkan pengguna-pengguna wanita dengan produk-produk rumahtangga, minuman-minuman berkhasiat serta produk herba pencetus tenaga dan minda.

Sehingga kini, MCS telah melahirkan usahawan-usahawan MLM yang berjaya dengan meraih pendapatan lumayan. Mereka adalah usahawan yang berjiwa kental serta berani menongkah kemelut ekonomi masa kini.

Peluang telah tersedia, hanya kita yang akan memacu ke puncak SUKSES!

lampiran produk maxcare:









Peluang telah tersedia, hanya kita yang akan memacu ke puncak SUKSES!

sapa nk beli @ jd pengedar...
call:013-4144591
email:popostim@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin