Thursday, October 15, 2009

kehilangan...

assalamualaikum...

dah lama rasa nya x update blog ni...lps aku tulis pasal putra...dah xda idea lak nak tulis apa...lgpun kemalasan yang melanda dan juga kekurangan mood menyebabkan aku mls nak update blog apatah lg nak buka blog ni...hehe...pasal post putra tu...ada gak la respond negative...aish...biasala kan...mana ada benda yang semua orang setuju...tapi aku harap...dengan post putra tu...boleh la orang2 melayu kita buka mata skit pasal putra...perjuangan melayu kita gak ni...bkn untuk kaum lain...tapi untuk kaum kita gak....hehehe

sebenarnya mnggu ni aku kurang mood skit...sbb aku baru kehilangan tok wan aku...yakni haji ismail bin lazim...(al-fatihah please)...tapi kesedihan ni biar aku je la yg rasa...tapi yang dah pergi biar lah pergi...aku ni yang masih hidup haruslah teruskan hidup...x gitu kan...hehe...

dan aku juga telah kehilangan gelanggang silat ku di kg halaman ku yakni di kota kuala muda...ini disebabkan sikap dengki dan lahanat sorang makluk allah yang diberi gelaran pari ataupun belalang(nama yang aku berikan kat dia)...si belalang ni dengan angkuh sekali mengatakan tapak gelanggang tu adalah sebahagian dari tanahnya walaupun si belalang ni tiada geran utk membuktikan yang tanah tu miliknya...bodoh pnya belalang...dan benda yang paling sedih sekali...dengan hati yang penuh slamber dan tanpa perasaan ragu2...si belalang ni telah tanam dua batang pokok ketum di tengah2 gelanggang silat kami...sungguh biadap dan kurang ajar nya si belalang ni...nasib baik malaysia ada undang2 wahai si belalang woi...kalau x...hg terima lah padahnya wahai si belalang...

minggu ni juga...mmber baik aku hazwan bin hamdan @ sepang telah kehilangan motor yang amat disayangi nya...motor rxz cater dgn no play WKA 875 kot...aku kurang pasti dengan digit kat plat no tu...sry sepang...aku lupa...hehe...secara jujurnya sepang telah kehilangan 2 biji motor...1st nya motor wave 125...dah rxz adalah untuk kali keduanya...takziah aku ucap kat hg sepang...smua ni dugaan...mungkin ada hikmah ada hikmah disebalik kejadian kan...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin