Saturday, September 12, 2009

kemeriahan raya



pandai orang kg menganjing....haha

kali ni aku nk share skit pasal kemeriahan raya...td disebabkan aku terjaga awal...aku buka la youtube untuk melayan keboringan aku...nk ajak mmber2 sembang pon...mmber2 dah pakat tido abis...nak study apatah lg...bukan mls nk study...cuma segan...hehe...so youtube la jadi teman aku...sekali aku tgh youtube....aku terpandang satu tajuk...tajuk dia bnyi mcm ni...kemeriahan raya di kg talang,perak...pernah dengar kg ni x???...aku secara jujurnya...x pernah dgr pon kampung ni...apatah lagi mengetahui lokasi kg berkenaan...apa yg special dgn kg ni???...mai sini aku nk cerita...yg best nya dgn kg ni...setiap tahun diorang akan main meriam.....diorang akan main sehari sebelum raya...yakni malam last posa la...yang sempoi nya depa akan main sampai ke pg(x sure...aku bc komen kat video tu...depa kata sampai ke subuh...)diorang ni mmg handal la...bukan satu dua meriam diorang main...aku rasa dalam 10 gak la...siap seluruh penduduk kg join(orang laki ja la...orang pompuan duk umah kacau dodol...hehe...)...meriam lak...bukan jenis kecik...besar gila...pastu panjang...klu bawa p perang dgn us...bleh mng aku rasa...k la...sembang bnyk2 pon x da guna...tgk2 la video ni yer...hehe




p/s kpd penduduk kg talang...sry yer...promote kg hangpa sikit...sempoi sgt...hehe
p/s thanks gak kpd bicarasufi...

14 comments:

kittermint said...

ketua maen meriam sape? tok ketua eyh? haha

opop said...

haha...rasa2nya...xpon mst tok imam...hehe..tq sbb sudi bc...

Anonymous said...

weyh aku suke ayat "pandai org kg mnganjing"
hahahaha!

.ib. said...

Uiiishhhh ni betul besar gabak ni... bahaya nun... besar gile... takut plak ako tengok... hehe

acap said...

perghhh...
main tembak2 dah macam kat israel daa

opop said...

orang kg ni bercita-cita tnggi nk p tlg palestin...ni antara persediaan awal depa la...meriam buatan malaysia kot depa main...hehe

acap said...

tentera2 yahudi gelak keraih perut popo tengok depa lawan guna menatang ni ja..

opop said...

haha...tp elok lg dr baling batu

acap said...

baling batu kena sakit jugak..hat ni nak sakit kena dok depan2 tu..xkan yahudi nk p dok depan2 lubang meriam tu..hahah

opop said...

haha...betui2...islam masih lg lemah nk compare dgn yahudi laknatullah tu...

acap said...

hang kena support aku po..
aku nk p bom yahudi tu..
hang buat la bom canggih2 sikit..
nanti mai aku p pasang...

opop said...

muka hg acap...xda langsung smangat berjihad... yg hg tau bc buku indie mrapu tu ja...buku kacip tu...

siggplus said...

gua tak tau lak kg talang ada main benda macam ni..boleh lawan ngn bebudak kg sri kinta ah cmni..kitorg lawan ngn bebudak seberang sungai kinta..heh

singgah jap

acap said...

kacip bukan sebarang kacip..
haha..
tengok la po..nanti muka aku lagi femes drp osama hang tau x

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin