Tuesday, September 15, 2009

Selamat Hari Raya

Disini aku nk wish slamat hari raya siap2 la kat kawan2 blogger smua...memandangkan malam ni aku dah nak balik ke kg yakni di sp kedah...nak sms sorang2...xda kedit lak kan...guna blog ja kot...sbnrnya ak start cuti hari jumaat...tp disebabkan keterlewatan aku menempah tiket...terpaksalah aku menumpang mmber aku untuk balik beraya...mls nk tulis panjang2...xda mood nak taip...mood aku skrang adalah mood beraya...jemput2 la datang umah...kwsn umah aku bnyk anak2 dara...hehe


Gambar2 Hari Raya yg bleh dikongsikan bersama



















3 comments:

.ib. said...

Slamat2! hehe... ako pun balik kampung malam ni...

acap said...

cis..balik diam2..macam ni la kawan..bukan nk mintak maaf kat aku dulu..
cehh..xmau aku beraya dengan hg po

Anonymous said...

SLAMAt hari raye popo!ciss,,, gatai na hang, promote umah smte22 ader bnyak anak dare!isk22!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin